ccb logo
  • ЗА НАС
    • За ЦКБ АД Скопје
    • За ЦКБ АД Софија
    • Организациона шема
    • Раководство
    • Извештаи за банката
      • Финансиски извештаи
      • Извештаи и податоци
    • Меѓународна коресподенција
    • Заштита на лични податоци
    • Новости
    • Јавен повик
      • ЈАВЕН ПОВИК за свикување вонредна седница на Собрание на акционерите на Централна кооперативна банка АД Скопје 17.01.2023
      • ЈАВЕН ПОВИК за свикување вонредна седница на Собрание на акционерите на Централна кооперативна банка АД Скопје 22.11.2022
      • ЈАВЕН ПОВИК за свикување вонредна седница на Собрание на акционерите на Централна кооперативна банка АД Скопје 26.07.2022
      • ЈАВЕН ПОВИК за свикување вонредна седница на Собрание на акционерите на Централна кооперативна банка АД Скопје 17.12.2021
      • Покана за запишување и уплата на долгорочни должнички хартии од вредност - конвертибилни обврзници по пат на јавна понуда
      • Покана за свикување седница на Годишно собрание на акционерите на Централна кооперативна банка АД Скопје (31.05.2022)
      • Покана за свикување седница на Годишно собрание на акционерите на Централна кооперативна банка АД Скопје (21.05.2021)
    • Интерни акти
    • Преглед на референтни каматни стапки
  • ФИЗИЧКИ ЛИЦА
    • Финансиска едукација
    • Кредити
      • Кредитен пакет "Доверба"
      • Кредитен пакет „Доверба - Македонски Полициски Синдикат МПС“
      • Станбен кредит со валутна клаузула во ЕУР
      • Хипотекарен кредит со валутна клаузула во ЕУР
      • Стандарден потрошувачки кредит
      • Кредитен пакет за пензионери
      • Автомобилски кредит
      • Автомобилски кредит во соработка со М Кар и Стар Моторс дооел Скопје
      • Кредит обезбеден со паричен депозит
      • Експрес кредит со залог на злато
      • Земјоделски кредит- Агро техника
      • Бескаматен кредит
      • Банкарски гаранции за физички лица
      • Тарифа на надоместоци за услугите кредитирање на населеие
    • Депозити
      • Стандарден депозит
      • Хит депозит
      • Отворен депозит
      • Рентен депозит
      • Детско штедење
      • Депозит по видување
      • Супер депозит
    • Платежни картички
      • Дебитни картички
      • Кредитни картички
      • СМС Известување
    • Платежни услуги во земјата
    • Платежни услуги со странство
      • Платежни услуги со странство за физички лица - Резиденти
      • Платежни услуги со странство за физички лица - Нерезиденти
    • Електронско банкарство CCB Online
    • Мобилно банкарство CCB Mobile
    • Western Union
    • Сефови
    • Стандардна табела со податоци по одделни кредити и депозити
  • ПРАВНИ ЛИЦА
    • Кредити
      • Бизнис кредит „Доверба -овердрафт“
      • Бизнис кредит - Обрт
      • Бизнис кредит - Раст
      • Бизнис кредит - Микро
      • Микро земјоделски кредит
      • Бизнис кредит - Експорт
      • ЦКБ Бизнис кредит обезбеден со залог на денарски или девизен депозит
    • Гаранциско работење
    • Депозити
    • Платежни картички
      • Mastercard® Business Card – кредитна картичка
      • Visa Business – кредитна картичка
      • СМС Известување за платежни картички
    • Платежни услуги во земјата
    • Платежни услуги со странство
      • Платежни услуги со странство за правни лица - Резиденти
      • Платежни услуги со странство за правни лица - Нерезиденти
    • Електронско банкарство CCB Online
    • Сефови
  • КОНТАКТ
Преглед на целата листа
  • NOK | 5.1500 | 6.2800 | 5.7165
  • AUD | 38.0000 | 41.8000 | 40.0876
  • CAD | 40.3500 | 44.2000 | 42.4544
  • GBP | 68.0000 | 72.1500 | 70.1237
  • CHF | 59.3500 | 63.3500 | 61.4184
  • SEK | 4.9400 | 6.0200 | 5.4781
  • JPY | 0.4184 | 0.4530 | 0.4351
  • USD | 54.7500 | 58.7500 | 56.5852
  • EUR | 61.2000 | 61.8500 | 61.6948
  • NOK | 5.1500 | 6.2800 | 5.7165

1

2

3

Анкета
Вашето мислење е најважно за нас!

Новости


Јануари 2023


ИЗВЕСТУВАЊЕ за предвремена исплата на пензии

1/27/2023

Средствата по основ на пензии за месец јануари ќе бидат пренесени на сметките на корисниците на датум 30.01.2023 година.   Сите клиенти кои имаат дебитни картички, пензиите може да ги подигнат на банкоматите на ЦКБ или да ги користат средствата за плаќање во трговија почнувајќи од 30.01.2023 година.         Исплатата на средствата по основ на пензии на шалтерите во Банката ќе се врши врз основа на висината на пензијата во следните 4 групи:     1. До 11.000 денари 2.11.001-14.000 денари 3. 14.001-18.000 денари 4. Над 18.001 денари 30.01.2023г. (понеделник) 31.01.2023г. (вторник) 01.02.2023г. (среда) 02.02.2023г. (четврток)     Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје

Оглас за вработување

1/26/2023

Централна кооперативна банка АД Скопје вработува две лица во Дирекцијата за информатички технологии на работно место Соработник за корисничка и техничка поддршка   Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот (можна е повремена сменска работа). Неделно работно време: понеделник – петок. Работен однос е на неопределено време.   За ова работно место главните задачи и одговорности воглавно се однесуваат на: помош на корисниците при работата со компјутерска опрема, решавање на рекламации на корисниците, решавање на технички проблеми на корисници на електронско банкарство, мобилно банкарство, комуникација и техничка подршка на клиенти кои ги користат сервисите; решавање на технички проблеми на корисници на електронско мобилното банкарство, комуникација и техничка подршка на клиенти кои го користат севисот, по потреба интервенција на лице место; поврзување на POS терминали и комуникации со банка и процесор; поврзување на АТМ (технички аспект) и комуникации со банка и процесор; спроведување и проверка на безбедносното копирање на информациските системи; помош на корисниците при работата со компјутерска опрема; подршка при инсталација и одржување на сертификати и клучеви; разрешување или процесирање на барања од helpdesk апликација или телефонски; дистрибуирање, инсталирање и поставување на програмска опрема на персонални компјутери и сервери;   Избраниот кандидат треба да поседува: -         Образование од областа на компјутерски/информатички технологии; -         Работно искуство не е неопходно; -         Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување; -         Позитивен приод кон работата; -         Висок степен на прецизност; -         Возачка довола; -         Познавање на англиски јазик.   За ова работнo местo предвидена е основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV и пропратно писмо на hr@ccbank.mk во кое задолжително треба да наведете за кое работно место аплицирате.   Огласот ќе биде активен заклучно со 22.02.2023 година.   Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување. Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката. Рокот за избор на кандидати е до 45 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.   Централна кооперативна банка АД Скопје Ул. 1732 бр. 2 1000 Скопје Р. Македонија Email: hr@ccbank.mk Тел. (02) 3 249 308     

Оглас за вработување

1/26/2023

Централна кооперативна банка АД Скопје има потреба од вработување на 1 лицe за работно место Помлад ревизор во Служба за внатрешна ревизија во Скопје.   Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.   Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот Неделно работно време: понеделник – петок   Работното место воглавно ги содржи следниве активности: -         Како дел од тимот на внатрешна ревизија, учествува во фазите од ревизорскиот процес и извршување на активностите поврзани со внатрешната ревизија преку давање на независно и објективно уверување и консултантски активности со цел додавање на вредност и подобрување на работењето на Банката. -         Врши следење на почитувањето на регулативната рамка, политиките и процедурите на Банката, етички принципи и прифатените професионални стандарди за вршење на ревизија, како и имплементацијата на политики и процедури за спроведување на ревизорските процеси и други редовни операции во внатрешната ревизија. -         Врши ревизорски тестови и врши подготовка на работна документација како поддршка за извршување на ревизорскиот ангажма, документи, тестови и резултати. -         Следење и почитување на регулативата како и документи и информации добиени од претпоставен во врска работењето на банката. -         Подготвување и презентација на извештаи за утврдени наоди од ревидираната област до Раководителот на Службата за внатрешна ревизија, периодичен мониторинг на спроведувањето на препораките за издадените наоди и следење на корективни акции. -         Врши други релевантни активности дадени од претпоставените.   Кандидатите треба да располагаат со високо образование од областа на економските науки, а избраниот кандидат треба да поседува: -         со најмалку 2 години работно искуство; -         oдлично познавање на работа со компјутери; -         познавање на англиски јазик; -         способност за тимска работа; -         самоиницијативност; -         одговорност; -         лојалност Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, Вашите кратки биографии заедно со пропратно писмо испратете ги во електронска форма на e-mail: hr@ccbank.mk со назнака „за оглас“.  Вашата апликација задолжително треба да го содржи работното место за кое аплицирате.   Огласот ќе биде активен заклучно со 15.02.2023 година.   Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации ќе бидат повикани на интервјуа кои ќе се одржат во просториите на Централна кооперативна банка АД Скопје. Рокот за избор на кандидати е до 45 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.   Централна кооперативна банка АД Скопје Ул. 1732 бр. 2 1000 Скопје Р. Македонија Email: hr@ccbank.mk Тел. (02) 3 249 308       

Известување за неработен ден

1/18/2023

Почитувани клиенти,   Ве известуваме дека по повод претстојниот празник Богојавление (Водици), експозитурите на Централна кооперативна Банка АД Скопје нема да работат на  датум:   -      19.01.2023 (четврток).   Со почит, Централна кооперативна Банка АД Скопје

Известување за неработен ден

1/5/2023

Почитувани клиенти,   Ве информираме дека по повод Божиќните празници, експозитурите на ЦКБ АД Скопје нема да работат на датум:   -      06.01.2023 година (петок) и; -      07.01.2023 година (сабота).   На сите припадници од православната вероисповед им го честитаме Божиќ со желби за многу здравје, среќа и успеси!   Со почит,  Централна кооперативна Банка АД Скопје

ИЗВЕСТУВАЊЕ за исплата на средства на корисниците на парични права од социјална заштита за месец декември

1/3/2023

Средствата по основ на примања од социјални права за месец декември ќе бидат пренесени на сметките на корисниците на 04.01.2023 година (среда).   Сите клиенти кои имаат дебитни картички, средствата може да ги подигнат на банкоматите на ЦКБ или да ги користат средствата за плаќање во трговија почнувајќи од 04.01.2023.           Исплатата на средствата по основ на примања од социјални права на шалтерите во Банката ќе се врши врз основа на азбучен ред од почетната буква на презимето на клиентите во следните 2 групи:   -  04.01.2023 (среда) – А, Б, В, Г, Д, Ѓ, Е, Ж, З, Ѕ, И, Ј, К, Л, Љ; -  05.01.2023 (четврток) – М, Н, Њ, О, П, Р, С, Т, Ќ, У, Ф, Х, Ц, Ч, Џ, Ш.   Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје

Декември 2022


Известување за неработен ден

12/30/2022

Почитувани клиенти,   Ве известуваме дека по повод Новогодишните празници, експозитурите на Банката нема да работат на датум:   02.01.2023 година (понеделник)   Ви ги честитаме Новогодишните празници и Ви посакуваме  успешна и среќна година.   Со почит, Централна кооперативна Банка АД Скопје

ПРОМОТИВНО за корисниците на кредитни картички на ЦКБ

12/29/2022

Почитувани клиенти,   Ве известуваме дека во периодот од 29.12.2022 год. до 04.01.2023 год. подигнувањето на готовина со вашите ЦКБ кредитни картички за физички лица, на банкоматите на Банката – ќе биде без провизија!   Со почит,  Централна кооперативна Банка АД Скопје

Празнична промоција за сите корисници на VISA картички!

12/27/2022

За празничните моменти да бидат уште поубави купувајте со ЦКБ Visa картичките и уживајте во поволностите:   Попуст од 1.200 МКД за секоја онлајн трансакција над 10.000 МКД во Нептун Ваучер од 150 МКД за плаќања над 3.000 МКД во Verо продавниците   Плаќајте со Visa картичките брзо, лесно и сигурно.   *Понудите важат до 31.01.2023 година или до целосно искористување на средствата од промоцијата За повеќе информации за празничните понуди за плаќања со Visa картички, посетете www.visa.com/see    

Известување за предвремена исплата на пензии

12/26/2022

Средствата по основ на пензии за месец декември ќе бидат пренесени на сметките на корисниците на датум 27.12.2022 година.   Сите клиенти кои имаат дебитни картички, пензиите може да ги подигнат на банкоматите на ЦКБ или да ги користат средствата за плаќање во трговија почнувајќи од 27.12.2022.        Исплатата на средствата по основ на пензии на шалтерите во Банката ќе се врши врз основа на висината на пензијата во следните 4 групи:     1. До 11.000 денари 2.11.001-14.000 денари 3. 14.001-18.000 денари 4. Над 18.001 денари 27.12.2022г. (вторник) 28.12.2022г. (среда) 29.12.2022г. (четврток) 30.12.2022г. (петок)     Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје  

Известување за неработен ден

12/7/2022

Почитувани клиенти,   Ве известуваме дека по повод претстојниот празник, “Св. Климент Охридски”, експозитурите на Централна кооперативна банка АД Скопје нема да работат на датум 08.12.2022 година (четврток).   Со почит, Централна кооперативна Банка АД Скопје

ИЗВЕСТУВАЊЕ за исплата на средства на корисниците на парични права од социјална заштита за месец ноември

12/2/2022

Средствата по основ на примања од социјални права за месец ноември ќе бидат пренесени на сметките на корисниците на 05.12.2022 година (понеделник).   Сите клиенти кои имаат дебитни картички, средствата може да ги подигнат на банкоматите на ЦКБ или да ги користат средствата за плаќање во трговија почнувајќи од 05.12.2022.           Исплатата на средствата по основ на примања од социјални права на шалтерите во Банката ќе се врши врз основа на азбучен ред од почетната буква на презимето на клиентите во следните 2 групи:   -  05.12.2022 (понеделник) – А, Б, В, Г, Д, Ѓ, Е, Ж, З, Ѕ, И, Ј, К, Л, Љ; -  06.12.2022 (вторник) – М, Н, Њ, О, П, Р, С, Т, Ќ, У, Ф, Х, Ц, Ч, Џ, Ш.   Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје

Ноември 2022


ИЗВЕСТУВАЊЕ за предвремена исплата на пензии

11/28/2022

Средствата по основ на пензии за месец ноември ќе бидат пренесени на сметките на корисниците на датум 29.11.2022 година.   Сите клиенти кои имаат дебитни картички, пензиите може да ги подигнат на банкоматите на ЦКБ или да ги користат средствата за плаќање во трговија почнувајќи од 29.11.2022.         Исплатата на средствата по основ на пензии на шалтерите во Банката ќе се врши врз основа на висината на пензијата во следните 4 групи:   1. До 11.000 денари 2.11.001-14.000 денари 3. 14.001-18.000 денари 4. Над 18.001 денари 29.11.2022г. (вторник) 30.11.2022г. (среда) 01.12.2022г. (четврток) 02.12.2022г. (петок)     Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје

Оглас за вработување

11/25/2022

Централна кооперативна банка АД Скопје вработува две лица во Дирекцијата за информатички технологии на работно место Соработник за корисничка и техничка поддршка   Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот (можна е повремена сменска работа). Неделно работно време: понеделник – петок. Работен однос е на неопределено време.   За ова работно место главните задачи и одговорности воглавно се однесуваат на: помош на корисниците при работата со компјутерска опрема, решавање на рекламации на корисниците, решавање на технички проблеми на корисници на електронско банкарство, мобилно банкарство, комуникација и техничка подршка на клиенти кои ги користат сервисите; решавање на технички проблеми на корисници на електронско мобилното банкарство, комуникација и техничка подршка на клиенти кои го користат севисот, по потреба интервенција на лице место; поврзување на POS терминали и комуникации со банка и процесор; поврзување на АТМ (технички аспект) и комуникации со банка и процесор; спроведување и проверка на безбедносното копирање на информациските системи; помош на корисниците при работата со компјутерска опрема; подршка при инсталација и одржување на сертификати и клучеви; разрешување или процесирање на барања од helpdesk апликација или телефонски; дистрибуирање, инсталирање и поставување на програмска опрема на персонални компјутери и сервери;   Избраниот кандидат треба да поседува: -         Образование од областа на компјутерски/информатички технологии; -         Работно искуство не е неопходно; -         Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување; -         Позитивен приод кон работата; -         Висок степен на прецизност; -         Возачка довола; -         Познавање на англиски јазик.   За ова работнo местo предвидена е основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV и пропратно писмо на hr@ccbank.mk во кое задолжително треба да наведете за кое работно место аплицирате.   Огласот ќе биде активен заклучно со 22.12.2022 година.   Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување. Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката. Рокот за избор на кандидати е до 45 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.   Централна кооперативна банка АД Скопје Ул. 1732 бр. 2 1000 Скопје Р. Македонија Email: hr@ccbank.mk Тел. (02) 3 249 308     

Денови на финансиска писменост 23-25 ноември 2022

11/21/2022

ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ

11/17/2022

Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува лица на работно место Соработник за клиентска услуга за Експозитура Куманово.    Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.   Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот Неделно работно време: понеделник – петок   Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања: -          Најмалку високо образование од областа на економските науки; -          Солидно познавање на англиски јазик и албански јазик; -          Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.   Избраниот кандидат треба да поседува: -          Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување; -          Одлични комуникациски способности; -          Позитивен приод кон работата; -          Висок степен на прецизност.   За ова работни места предвидена е основна нето плата до 25.000 денари во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот, како и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV и пропратно писмо на hr@ccbank.mk.   Огласот ќе биде активен заклучно со 25.11.2022 година.   Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката. Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.   Централна кооперативна банка АД Скопје Ул. 1732 бр. 2 1000 Скопје Р. Македонија Email: hr@ccbank.mk Тел. (02) 3 249 308       

Известување за нова локација на банкомат на ЦКБ

11/8/2022

Почитувани клиенти,   Ве известуваме дека банкоматот на бул.Јане Сандански бр.12 ламела5 локал4 (во просториите за хемиско чистење Тонели) е дислоциран и е поставен во просториите на маркетот Рамстор Стар Аеродром, ул.Фрањо Клуз бр.6 - Скопје.   Со почит,  Централна кооперативна Банка АД Скопје

ИЗВЕСТУВАЊЕ за исплата на средства на корисниците на парични права од социјална заштита за месец октомври

11/3/2022

Средствата по основ на примања од социјални права за месец октомври ќе бидат пренесени на сметките на корисниците на 04.11.2022 година (петок).   Сите клиенти кои имаат дебитни картички, средствата може да ги подигнат на банкоматите на ЦКБ или да ги користат средствата за плаќање во трговија почнувајќи од 04.11.2022.           Исплатата на средствата по основ на примања од социјални права на шалтерите во Банката ќе се врши врз основа на азбучен ред од почетната буква на презимето на клиентите во следните 2 групи:   -  04.11.2022 (петок) – А, Б, В, Г, Д, Ѓ, Е, Ж, З, Ѕ, И, Ј, К, Л, Љ; -  07.11.2022 (понеделник) – М, Н, Њ, О, П, Р, С, Т, Ќ, У, Ф, Х, Ц, Ч, Џ, Ш.   Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје

ИНФОРМАЦИЈА ЗА ЗАКОНОТ ЗА ПЛАТЕЖНИ УСЛУГИ И ПЛАТНИ СИСТЕМИ (во примена од 01.01.2023)

11/1/2022

Известување за клиенти со кои Централна кооперативна банка АД Скопје има склучено Догoвори за отворање и водење на девизна/денарска трансакциска сметка На ден 01.01.2023 година ќе започне  да се применува новиот Закон за платежни услуги и платни системи (во понатамошен текст: ЗПУПС). Договорниот однос коj корисниците на платежни услуги го имаат воспоставено со Банката во периодот пред започнување со примена на ЗПУПС продолжува согласно склучените договори кои  остануваат во важност и по започнувањето на примената на ЗПУПС и сите негови измени и дополнувања. Согласно законската регулатива, Ве известуваме дека платежните услуги ќе се извршуваат согласно постојните договори и останати документи кои се составен дел на договорите и согласно одредбите на ЗПУПС и подзаконските акти на Народната банка на Република Северна Македонија. Банката со постојните корисници нема обврска да склучува нови рамковни договори согласно ЗПУПС, но на барање на постоен корисник на платежна услуга, по отпочнување на примена на Законот во рок не подолг од 30 дена од поднесеното барање, ќе склучи нов рамковен договор во форма и содржина согласно ЗПУПС. Со оглед дека одредбите од ЗПУПС со кои се уредува содржината на рамковните договори се применуваат и за постојните корисници и се составен дел на постојните договори и истите ги дополнуваат или заменуваат договорните одредби од постојните договори, а согласно член 223 од ЗПУПС во насока на Ваше запознавање и информирање се објавува содржината на одредбите на рамковниот договор согласно ЗПУПС, како што следи:   1. Давател на платежни услуги (во понатамошниот текст Банка) Назив: Централна кооперативна Банка АД Скопје Седиште: Ул. 1732 број 2, Скопје Матичен број: 4640063 Даночен број: 4030993182959 Број на сметка: 320000000000103 Свифт адреса: CECBMK22 Веб-сајт: www.ccbank.mk Е-пошта: info@ccbank.mk Телефон за контакт: (389 2) 3249-300 Надлежен орган за надзор на Банката е Народната банка на Република Северна Македонија. 2. Платежни услуги Банката како давател на платежни услуги ги овозможува следниве платежни услуги: 1) внесување и повлекување готовина на платежна сметка[1], како и сите активности поврзани со отворање, одржување и затворање на таа сметка; 2) извршување на платежни трансакции, вклучувајќи пренос на парични средства на платежна сметка кај Банката на Корисникот на платежни услуги или кај друг давател на платежни услуги: а) извршување на платежни трансакции со платежни картички или слични телекомуникациски, дигитални или информатички уреди и б) извршување на кредитни трансфери, вклучувајќи трајни налози. 3) извршување на платежни трансакции кај коишто паричните средства се обезбедени со кредитна линија за корисникот на платежни услуги: а) извршување на платежни трансакции со платежни картички или слични телекомуникациски, дигитални или информатички уреди и б) извршување на кредитни трансфери, вклучувајќи трајни налози. 4) издавање платни инструменти и/или прифаќање платежни трансакции; 5) парични дознаки; 6) услуги за иницирање на плаќања[2] и 7) услуги за давање информации за платежните сметки[3]. Со цел инструкцијата со која се бара извршување на трансакција, во понатамошниот текст: платен налог, да биде правилно инициран и извршен, потребно е истата да биде комплетна и уредна. Формата и постапката за давање на согласноста за иницирање платен налог или извршување платежната трансакција и за повлекување на согласноста за извршување на платежна трансакција или за отповикување на платен налог се до донесување на подзаконска регулатува согласно член 42, став 9, точка 3 од ЗПУПС, ќе се врши согласно одредбите од постојните договори, интерните акти на Банката и важечката законска и подзаконска регулатива. Време на прием на платниот налог е моментот кога Банката го примила платниот налог, исправен, комплетен и уреден. Банката ја задолжува платежната сметка на плаќачот по приемот на платниот налог. Ако времето на  прием на платниот налог е во неработен ден за давателот на платежната услуга на плаќачот, се смета дека платниот налог е примен следниот работен ден. Времето на прием на налог за пренос е дефинирано со Терминскиот план за извршување на платните трансакции, кој е составен дел на договорите и кој е достапен на веб-страницата на Банката. Банката може да го изврши налогот за пренос и по истекот на рокот за извршување на налогот за пренос утврден со Терминскиот план за извршување на платните трансакции доколку тоа е последица на дополнителна проверка на документација побарана согласно законската регулатива  и не е одговорна за задоцнето извршување на налогот за пренос. Времето на прием и извршување на платните налози ќе бидат детално предвидени со подзаконски акт на НБРСМ  согласно член 42, став 9, точка 2 од ЗПУПС. Максималниот рок за извршување на платежните услуги е согласно Терминскиот план за извршување на платни транскации во платен промет во земјата кој е достапен на веб-страницата на Банката или во согласност со терминскиот план за платниот промет со странство, достапен на веб страницата на Банката. Ограничување на трошењето при користењето на одреден платен инструмент: Кога платниот инструмент се користи за давање на согласноста за извршување на платежната трансакција, Корисникот и Банката може да договорат ограничување на потрошениот износ за платежните трансакции кои се извршуваат преку тој платен инструмент. Ограничување на трошењето ќе биде детално предвидено со подазконски акт на НБРСМ  согласно член 42, став 9, точка 2 од ЗПУПС. Користење на средства од платежната сметка со дебитна картичка: Корисникот има право од Банката да побара да му издаде два или повеќе различни платежни брендови на платни инструменти засновани на картичка, под услов таквата услуга да се нуди од страна на Банката. Информациите за сите расположливи брендови на картички и нивните карактеристики, вклучително и за нивната функционалност, сигурносните карактеристики и трошоците поврзани со нив се ставени на располагање и јавно објавени на веб-страницата на Банката на следниот линк https://ccbank.mk/дебитни_картички.aspx. 3. Камати, надоместоци и девизни курсеви    Камата Банката пресметува и евидентира камата по каматни стапки, во рокови, на начин и метод на пресметка согласно договорните одредби, интерните акти на Банката и согласно законската регулатива. Надоместоци Почнувајќи од 01.01.2023 година, за промените во Одлуката за Тарифа на надоместоци за услугите коишто ги врши Банката (Тарифа), Банката го известува Корисникот најдоцна два месеци пред датумот на примена на измената. Корисникот на платежните услуги е должен да ја извести Банката дали ги прифаќа или не предложените измени пред датумот на примена на измените.  Доколку Корисникот на платежните услуги пред датумот на примена на измените не ја извести Банката дека ги одбива истите, ќе се смета дека корисникот на платежни услуги ги прифатил предложените измени во Тарифата. Со подзаконскиот акт согласно член 65, став 3 од ЗПУПС ќе се пропише стандардизираната содржина и форма на извештајот за надоместоци. Девизен курс Банката врши купување или продавање на странски платежни средства (девизни) и ефективни странски пари (ефектива) по девизен курс кој е достапен преку мометално важечката последна курсна листа од тековниот ден, односно кој е договорен помеѓу Корисникот и Банката. Целосната курсна листа која постојано се ажурира се објавува на веб страницата на Банката на следниот линк: https://www.ccbank.mk. Промените во висината на каматните стапки и девизниот курс ќе се применуваат веднаш и без претходно известување на Корисникот, под услов измената да се прави врз основа на менување на референтната каматна стапка или референтен девизен курс, за што веднаш ќе го извести Корисникот. 4. Комуникација меѓу Банката и Корисникот За сите задолжувања за износот на трансакциите, трошоците, надоместоците и каматите кои настануваат при користење на услуги и производи од страна на Корисникот, Банката го известува Корисникот преку Изводот за состојба и промени на сметката. Со овозможувањето на 24 часовен пристап до услугите на електронско банкарство од страна на Банката, Корисникот се смета за уредно и навремено известен за сите промени, како на неговата сметка, така и за промените во работењето на Банката. Динамиката на следење на објавените информации, увидот во состојбата, промените и изводот на сметката се во целосна надлежност на Корисникот. 5. Заштита и корективни мерки Корисникот на платежни услуги кој е овластен да го користи платниот инструмент, е должен да ги преземе сите разумни мерки за заштита на корисничките сигурносни обележја на платниот инструмент, да го користи платниот инструмент во согласност со договорните услови, како и да ја извести Банката веднаш по добивање сознание за губење, кражба, злоупотреба или неавторизирано користење на платниот инструмент. Во случај на постоење сомнеж, измама или сигурносни опасности, Банката ќе го извести Корисникот на податоците оставени за контакт од страна на Корисникот во Банката, на начин договорен за комуникација меѓу Корисникот и Банката, а во согласност со Законските прописи.   Ограничувања за користење на платен инструмент (право на Банката да го блокира платниот инструмент) Кога платниот инструмент се користи за давање на согласноста за извршување на платежната трансакција, Корисникот и Банката може да договорат ограничување на потрошениот износ за платежните трансакции кои се извршуваат преку тој платен инструмент. Банката може да го блокира платниот инструмент, заради објективно оправдани причини предвидени со договорот при што го информира Корисникот, а доколку тоа не е можно, веднаш по блокирањето на платниот инструмент да го информира Корисникот за блокирањето и за причините за тоа, на начин утврден со договорот, освен во случај кога информирањето за блокирање на платниот инструмент е спротивно на закон или ако за тоа постојат објективно оправдани сигурносни причини. Банката ќе ја отстрани блокадата на платниот инструмент по престанокот на причините на блокирањето. Корисникот може да биде одговорен за  надоместување на загубите произлезени од извршени неавторизирани платежни трансакции поради загубен или украден платен инструмент или злоупотреба на платниот инструмент до максимален износ од 1.200 денари или соодветната противвредност во други валути. Постапката и барањето за одговорноста или ослободувањето на Корисникот од одговорност се врши согласно член 90 од ЗУПУС. Начинот на кој и временскиот период во кој корисникот на платежни услуги ја известува Банката за секоја неавторизирана или неправилно иницирана или неправилно извршена платежна трансакција, како и одговорноста на Банката за неавторизираните платежни трансакции: Доколку Банката изврши неавторизирана платежна трансакција или неправилно изврши платежна трансакција, Корисникот на платежни услуги има право да бара исправка во рок од 13 месеци од датумот на задолжување, а доколку Банката не му ги дала или не му ги ставила на располагање на Корисникот на платежни услуги информациите за извршувањето на неавторизирана или неправилно извршената платежна трансакција согласно закон, Корисникот може да го поднесе известувањето во било кое време. Во случај на извршена неавторизирана платежна трансакција, Банката на плаќачот ќе му го врати износот на неавторизираната платежна трансакција на плаќачот, веднаш по дознавањето за трансакцијата, а најдоцна до крајот на следниот работен ден, освен ако Банката има разумен основ да се сомнева во измама и таквиот основ да го пријави до соодветните надлежни органи на писмено. Банката во случај да е одговорна за неавторизираната платежна трансакција, е должна да изврши и поврат на износите на сите надоместоци. Во случај на извршување на неавторизирана платежна трансакција, плаќачот има право на надоместок за претрпена штета од одговорниот давател на платежни услуги согласно Законот за облигационите односи. Одговорност на Банката за неавторизирани платежни трансакции за неизвршување, неправилно извршување или задоцнето извршување на платежни трансакции, се утврдува согласно член 102, 103 и 104 од ЗПУПС. Банката не одговара за штета доколку штетата предизвикана од неизвршување на платежната трансакција е предизвикана од погрешно внесени податоци во налогот за пренос, како и доколку штетата е предизвикана од објективни причини кои се надвор од контрола на Банката. Заштитата и корективните мерки ќе бидат детално предвидени со подзаконски акт на НБРСМ согласно член 42, став 9, точка 5, член 124 и 125 од ЗПУСП. 6.Измени и Раскинување на Договор Постојните договори склучени со Корисниците се склучени на неопределено време, и секоја промена, како и постапката за раскинување на договорот ќе се врши согласно Општите услови и законската регулатива кои ќе стапат на сила на 01.01.2023. За сите промени во Договорот и документите кои се негов составен дел, а кои се однесуваат на работењето со сметката и платежните услуги, Банката ќе го известува Корисникот преку Изводот за состојба и промени од сметката, подигнат на шалтерите на Банката во хартиена форма или електронска форма, преку електронско банкарство и/или на веб-страницата на Банката, два месеци пред настанување на промената. Доколку Корисникот пред датумот на примена на промените не ја извести Банката дека не се согласува со направените промени, односно не поднесе барање за раскинување на Договорот, се смета дека Корисникот е согласен со промените и дека ги прифаќа во целост. Корисникот во секој случај може да поднесе барање за раскинување на Договорот и да ја затвори платежната сметка со отказен рок, кој не може да биде подолг од 30 дена, само доколку ги има подмирено своите обврски со кој е задолжен и произлегуваат од користењето на било кој производ или услуга во Банката, на сметката нема евидентирани неизвршени платни налози за присилна наплата и доколку ги врати банкарските  картички. Раскинувањето на Договорот и затворањето на платежната сметка е без надоместок за Корисникот. Во случај на раскинување на Договорот и затворање на платежната сметка согласно со кој надоместоците за платежните услуги од Корисникот се пресметуваат или наплатуваат на редовна основа, Банката ги наплатува надоместоците во висина која е сразмерна на периодот до раскинување на Договорот.  Доколку Корисникот надоместоците за платежните услуги ги платил однапред, Банката е должна на Корисникот да му врати дел од износот на платените надоместоци кој е сразмерен на периодот од денот на раскинување на Договорот до последниот ден на периодот за кој надоместокот е платен. Банката има право еднострано да го раскине Договорот доколку Корисникот не се придржува кон одредбите на Договорот и Општите услови, со известување испратено до Корисникот најмалку два месеци пред денот на раскинување на Договорот. Известувањето за раскинување Банката може да го достави до Корисникот на хартија или на друг траен медиум, при што, како уредна се смета доставата извршена согласно последно ажурираните податоци на Корисникот во Банката. По истек на предвидениот рок, Банката ќе го раскине Договорот и ќе ја затвори платежната сметка, а доколку на платежната сметка има позитивно салдо, паричните средства ќе ги пренесе на евиденциска сметка со посебна намена. Со преносот на паричните средства на евиденциската сметка со посебна намена, не престанува правото на сопственост над паричните средства на Корисникот, вклучувајќи ги подоблиците на правото на сопственост и другите права што произлегуваат од сопственоста.  Банката ја затвора сметката на писмено барање на Корисникот или врз основа на одлуки на надлежни органи, согласно законските прописи, со што Договорот се  смета за автоматски раскинат само доколку Корисникот нема други активни сметки или производи во Банката. Банката согласно закон ќе ја затвори сметката која нема салдо и промени во последните две години и нема неизвршени платни налози за присилна наплата, за што ќе го извести Корисникот. Доколку дојде до промена на статусот на Корисникот - потрошувач од резидент во нерезидент, во тој случај Банката ќе ги затвори сметките на резидентот и ќе изврши еднократен пренос на средствата од резидентната девизна сметка и/или денарска сметка на девизна и/или денарска сметка  која Корисникот ќе ја отвори во Банката како нерезидент. Постапката за Измени и Раскинување на Договор ќе бидат детално предвидени со подзаконски акт на НБРСМ согласно член 42, став 9, точка 1 од ЗПУПС. 7. Правна заштита За сите спорови кои произлегуваат од договорот стварно и месно надлежен е Судот во Скопје и се применуваат законските прописи на Република Северна Македонија. Корисникот на платежни услуги може да поднесе приговор до Банката кога смета дека Банката не се придржува кон договорните одредби. Банката ги решава приговорите од корисниците на платежните услуги согласно  договорните одредби и/или согласно ЗПУПС. Банката на Корисникот на платежни услуги ќе му достави одговор во врска со приговорот во писмена форма или на друг траен медиум, во рок од 15 работни дена од денот на приемот на приговорот. Рокот за решавање на приговор (рекламација) за трансакција извршена со картичка го одредува Банката во согласност со правилата на Visa International и MasterCard Worldwide. Рекламациите во врска со платежните картички се поднесуваат на образец од Банката, на шалтерите на Банката означени за прием на рекламации по картички. Ако Банката не може да одговори во рокот од 15 дена поради причини кои се надвор од контрола на Банката, ќе го извести Корисникот на платежните услуги за доцнењето на одговорот со јасно наведување на причините и за рокот до кој Корисникот на платежни услуги ќе го добие одговорот, а кој не може да биде подолг од 35 работни  дена од денот на приемот на приговорот. Корисникот е должен да врши редовен увид во промените на сметките, да ги следи и контролира трансакциите веднаш по нивното извршување и сите рекламации да ги пријави во Банката веднаш без никакво одлагање, со оглед на тоа дека има обврска да подигне извод на крајот на секој изминат месец. Рекламации поднесени по истек на законски предвидениот рок од 13 месеци, Банката нема да ги земе предвид. Корисникот на платежна услуга може да поднесе приговор/рекламација до Банката на начин утврден во договорот и Општите услови. Банката  во одговорот на приговорот (рекламацијата) ќе го извести Корисникот на платежните услуги за најмалку едно овластено лице или орган надлежен за вонсудската постапка за решавање на спорови во врска со правата и обврските кои произлегуваат од ЗПУПС. Корисникот кој претходно поднел приговор до Банката, има право на поднесување приговор до Надлежниот Орган – Народната банка на Република Северна Македонија со наоди за евентуални прекршувања на одредбите од ЗПУПС. Условите и постапката за исправка на грешка кај платежните трансакции ќе бидат детално предвидени со подзаконски акт на НБРСМ согласно член 42, став 9, точка 5 од ЗПУПС.   Со почит, Централна кооперативна банка АД Скопје   [1] До воспоставување на нов ЕРС 20.12.2023 ќе се применува терминот трансакциска сметка [2] Во примена од 20.02.2024 година [3] Во примена од 20.02.2024 година

  • Предходна
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Следна


ckb footer logo

icon 1

Ул. 1732 бр.2, 1000 Скопје

icon 2

02/3249-300

icon 3 info@ccbank.mk


  • ЗА НАС
  • ФИЗИЧКИ ЛИЦА
  • ПРАВНИ ЛИЦА
  • КОНТАКТ


  • facebook
  • instagram

© 2014 Централна Кооперативна Банка АД Скопје

semos


Конвертор на валути

* Пополнете ги сите полиња погоре пред да го извршите пресметувањето.

Пресметај Избриши

Дали сте задоволни од професионалноста и љубезноста на вработените во ЦКБ?

Гласај

Мапа на банкомати

Мапа на експозитури